شیوه ارسال کتاب (ها):

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

    1. ارسال از طریق پست پیشتاز (در تهران و شهرستان)

      هزینه ارسال با پست در تهران و شهرستان رایگان است.

      تمام سفارشات در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) قبل از ظهر از طریق پست پیشتاز ارسال می شود و زمان دریافت کتابها برای ساکنین تهران حداکثر 48 ساعت و برای ساکنین شهرستان حداکثر 4 روز  پس از ارسال خواهد بود.

      اگر به هر دلیلی سفارشات با تاخیر همراه بود می‌توانید از طریق آی دی زیر در تلگرام FaragostarAdmin@ کد سفارش خود را ارسال نمایید تا کد رهگیری پست تحویل شما شود و از طریق سایت  post.ir سفارش خود را پیگیری نمایید.

    2. ارسال از طریق پیک (فقط در تهران)

      خریداران تهرانی در صورت تمایل به دریافت سریعتر کتاب می‌توانند با شماره 42623-021 داخلی 4 تماس حاصل نمایند تا کتاب از طریق پیک و با هزینه خودشان ارسال شوند.

    3. تحویل کتاب بصورت حضوری در محل فراگستر

      در صورتی که خریداری علاقمند به دریافت حضوری کتاب داشته باشد، ضروری است کتاب را بصورت اینترنتی و از طریق سایت خریداری کرده و سپس برای تحویل حضوری کتاب، قبل از حضور در محل، با تلفن 42623-021 داخلی 4 تماس و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

      آدرس محل دریافت حضوری کتاب: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، خیابان عمید سمنانی (هفتم)، پلاک 11، ساختمان فراگستر (فقط روزهای کاری (از شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 8:30 الی 17:00) – قبل از حضور در محل حتما با شماره 42623-021 داخلی 4 تماس حاصل نمایید

      انتخاب این گزینه برای افرادی که در مرکز شهر قرار دارند و میخواهند کتاب بصورت رایگان و سریعتر به دستشان برسد، گزینه مناسبی است.